ZÁKLADNÍ ČASOVÁ DOTACE 6 HOD.
Máte potíže s komunikací v obtížnějších situacích? Chcete být úspěšnější v řešení konfliktů? Víte, jak získat souhlas druhých lidí? Jak reagovat na konflikt a zůstat při tom klidný? Umíte říci NE bez pocitu viny?
Zdokonalení komunikačních dovedností pracovníků je jedním ze základních předpokladů pro jejich úspěšný rozvoj i v dalších oblastech. V tomto tréninku si účastníci objasní výhody a nutnost profesionální komunikace s klienty i s kolegy, což má dopad i na efektivitu řízení a fungování společnosti. Naučí se rozumět důležitosti neverbální komunikace ve styku s lidmi, naučí se chápat význam mimoslovních projevů, gest a postojů.
TÉMA SEMINÁŘE KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI
- Schopnost pochopit odlišnosti mezi lidmi a lépe porozumět chování a jednání svých spolupracovníků či klientů
- Lépe identifikovat předpoklady a rizika vzájemné
- Komunikace – jak získat souhlas druhých lidí
- Řeč těla – jak umět číst a vysílat neverbální signály
- Komunikace s lidmi rozdílných osobnostních typů
- Umění naslouchat a klást správné otázky
- Zásady pozitivní komunikace
- Techniky efektivního telefonování
- Principy a taktiky vyjednávání
- Překonávání námitek
- Jak zvládnout konflikt
- Komunikace po telefonu
- Individuální konzultace – odstranění bariér v komunikaci, najít přirozenost, zvýšení sebejistoty aj.
About the author