KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI

Byflegl

KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI

ZÁKLADNÍ ČASOVÁ DOTACE 6 HOD.

Máte potíže s komunikací v obtížnějších situacích? Chcete být úspěšnější v řešení konfliktů? Víte, jak získat souhlas druhých lidí? Jak reagovat na konflikt a zůstat při tom klidný? Umíte říci NE bez pocitu viny?

Zdokonalení komunikačních dovedností pracovníků je jedním ze základních předpokladů pro jejich úspěšný rozvoj i v dalších oblastech. V tomto tréninku si účastníci objasní výhody a nutnost profesionální komunikace s klienty i s kolegy, což má dopad i na efektivitu řízení a fungování společnosti. Naučí se rozumět důležitosti neverbální komunikace ve styku s lidmi, naučí se chápat význam mimoslovních projevů, gest a postojů.

TÉMA SEMINÁŘE KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI

  • Schopnost pochopit odlišnosti mezi lidmi a lépe porozumět chování a jednání svých spolupracovníků či klientů
  • Lépe identifikovat předpoklady a rizika vzájemné
  • Komunikace – jak získat souhlas druhých lidí
  • Řeč těla – jak umět číst a vysílat neverbální signály
  • Komunikace s lidmi rozdílných osobnostních typů
  • Umění naslouchat a klást správné otázky
  • Zásady pozitivní komunikace
  • Techniky efektivního telefonování
  • Principy a taktiky vyjednávání
  • Překonávání námitek
  • Jak zvládnout konflikt
  • Komunikace po telefonu
  • Individuální konzultace – odstranění bariér v komunikaci, najít přirozenost, zvýšení sebejistoty aj.

About the author

flegl administrator